PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
Klient
Pvmsystem.sk
Zadanie
E-shop Pvmsystem.sk patrí k slovenským predajcom širokého sortimentu produktov na vykurovanie, rekonštrukcie a zariadenie kúpeľní, tvorbu závlahových systémov či záhradného náradia so zameraním predovšetkým na B2C segment. Je to jeden z klientov, ktorému zastrešujeme primárne SEO a plánovanie tvorby obsahu.
Naším zadaním bolo zvýšiť návštevnosť blogovej sekcie webu z organiky – Googlu, a zároveň motivovať návštevníkov zostať dlhšie na webe PVM Systém.
Cieľ
- Zvýšiť návštevnosť z organických vyhľadávaní z Googlu na blog o 75 % (metrika Organic Sessions v Google Analytics Universal).
- Zvýšiť počet návštevníkov na blogu z Google o 60 % (metrika Organic Users v Google Analytics Universal).
- Zvýšiť priemernú mieru trvania návštevy blogových návštevníkov o 25 % (metrika Avg. Session Duration v Google Analytics Universal).
Výsledky
Merané časové obdobie:
2021 vs. 2020 (YoY – medziročné porovnanie): Obdobie 01/01/2021 – 31/12/2021 v porovnaní s 01/01/2020 – 31/12/2020
- +144,68 % nárast návštev z Googlu na blogu (nárast metriky Sessions pre organickú návštevnosť z 38 365 na 93 873)
- +137,46 % nárast používateľov z Googlu na blogu (pomohli sme priniesť klientovi o 48 327 viac návštevníkov / Users z Googlu)
- +119,31 % nárast priemernej dĺžky návštevy (nárast metriky Avg. session duration z 00:59 na 02:10)
Ako sme to dosiahli
Pre klienta PVM Systém zastrešujeme nielen SEO služby, ale aj koordináciu tvorby obsahu. Preto sa aktivity, ktoré sme zvolili, zameriavali práve na tieto aspekty:
- Plánovanie a koordinácia tvorby obsahu prostredníctvom nových tém pre redakčný kalendár,
- republishing a „data-driven“ aktualizácia / zlepšenie už dávnejšie publikovaného obsahu na blogu,
- zlepšovanie tzv. on-page parametrov pre jednotlivé blogové články,
- zlepšovanie front-end prevedenia a vizuálu blogových článkov,
- optimalizácia publikovaných obrázkov,
- zlepšenie interného prelinkovania,
- zlepšenia v oblasti technického SEO,
- zlepšovanie off-page parametrov a odkazového portfólia webu.