NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
Klient
NaMaximum.sk
Zadanie
NaMaximum je slovenský výrobca a predajca širokého portfólia doplnkov výživy, ktorý pôsobí na slovenskom, českom a maďarskom trhu.
Už piaty rok po sebe mu pomáhame napredovať v online predajoch a dobiehať tak silnú konkurenciu v segmente. V roku 2020 sme vďaka inováciám v Search Engine Marketingu (PPC a SEO) dosiahli mimoriadne výsledky.
Cieľ
- PPC: Zvýšiť tržby z reklamy o 75 % a zároveň znížiť PNO pod 20%.
- SEO: Zvýšiť tržby z organiky o 20 % a zvýšiť organickú návštevnosť o 60 %.
Výsledky
- Tržby z reklám medziročne narástli o 109 %.
- Podiel nákladov na obrate sme znížili o tretinu na 14,72%.
- Tržby z organickej návštevnosti vzrástli o 28,54 %.
- Organická návštevnosť vzrástla o 92 %
Ako sme to dosiahli
V roku 2020 sme spúšťali nové tematické kampane ktoré reagovali na aktuálnu situáciu, a okrem iných inovácií sme použili BETA prístup do nového nástroja Google Video Builder a podporovali brand aj predaje cez video reklamu. Pri SEO sme sa zamerali na odporúčania pre zlepšenie E-A-T v rámci YMYL segmentu a technické SEO.
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study