Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
Klient
Luglass.sk
Zadanie
- Slovenský výrobca hliníkových dverí,
- dôraz na každý detail, precízne spracovanie a poctivú ručnú prácu,
- momentálne pôsobí len na SK trhu,
- kamenná predajňa v Považskej Bystrici.
Cieľ
PPC
Naším cieľom bolo medziročne zvýšiť počet žiadostí o cenovú ponuku a relevantných dopytových formulárov spolu s postupným budovaním povedomia značky u potenciálnych zákazníkov.
SEO
Naším hlavným cieľom bolo medziročne zvýšiť relevantnú organickú návštevnosť z vyhľadávania, vedľajšími cieľmi bolo posilniť povedomie o značke a zvýšiť konverzie.
Výsledky
PPC
- + 119 % medziročný nárast žiadostí o cenové ponuky po Google Ads kliknutí,
- + 242 % medziročný nárast návštevnosti z Google reklamy,
- + 174 % medziročný nárast zobrazení Google reklamy.
SEO
- +295% medziročný nárast organickej návštevnosti
- +70% medziročný nárast žiadostí o cenovú ponuku
- +190% medziročný nárast zobrazenia stránky s kontaktom
Ako sme to dosiahli
PPC
- Inteligentné cenové ponuky využité v rámci všetkých kampaní
- Inteligentná kampaň v obsahovej sieti
- Video kampane na YouTube pre podporu budovania povedomia o značke
- Lead Generation kampaň na Facebooku
Inteligentné kampane a cenové ponuky
Vo všetkých typoch kampaní sme postupne zaviedli inteligentné cenové ponuky zamerané na maximalizáciu konverzií. Tieto inteligentné ponuky využívajú pokročilé strojové učenie, širokú škálu kontextových signálov a flexibilné nastavenie výkonnosti, čo nám výrazne pomohlo k dosiahnutým výsledkom.
Video kampane na YouTube
V rámci podpory budovania povedomia o značke Luglass sme sa rozhodli pre video kampane na YouTube v kombinácií s reklamami v obsahovej sieti Google a tiež na Facebooku. V prípade YouTube kampaní sme využili kombináciu troch formátov reklamy:
- Mikrospoty tzv. Bumper Ads,
- Nepreskočiteľné reklamy s dĺžkou 15 sec,
- Preskočiteľné reklamy typu TrueView pre akcie.
Facebook Lead Generation kampaň
Pre zvýšenie relevantných dopytov sme sa rozhodli pre doplnkovú kampaň Lead gen. na platforme Facebook. Je to kampaň, ktorá pomocou formulára získava kontaktné údaje od potenciálnych zákazníkov, ktorí prejavia záujem o produkt klienta. Pri tejto kampani sme využili kombináciu remarketingových a akvizičných publík.
SEO
- Analýza kľúčových slov
- SEO audit
- Zapracovanie výstupov
- Kontinuálna príprava redakčného kalendára a sprevádzanie pri tvorbe obsahu
- Kontinuálny linkbuilding
- Doplnkové konzultácie a odporúčania