Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
Klient
Ingvart.sk
Zadanie
Našou úlohou bolo vytvoriť štruktúru a vizuál kampaní s obmedzeným budgetom.
Cieľ
Konkrétne ciele nám klient nezadefinoval. Chcel len vyťažiť vyšší obrat ako minulý rok, keď si ešte tieto kampane robil vo vlastnej réžii. Minulý rok dosiahol obrat vo výške 12 626,27 eur.
- za ten istý rozpočet vyšší obrat z kampaní
Výsledky
- +291,43 % medziročný nárast transakcií
- +180,84 % medziročný nárast tržieb
- +41,76 % medziročný nárast konverzného pomeru
Ako sme to dosiahli/Riešenie kampaní
V obsahovej sieti Google Ads sme využili najnovšie dostupné možnosti reklám, ako pre akvizičnú, tak aj pre remarketingovú kampaň.
Akvizičnú kampaň na Facebooku sme rozdelili na dve skupiny reklám podľa najnovších cielení spolu s prispôsobenými reklamami pre jednotlivé umiestnenia.
Dynamickými kampaňami sme spätne oslovovali používateľov personalizovanou reklamou s výzvou na dokončenie nákupu so zľavovým kupónom.
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study