Sprievodca online reputačným manažmentom

Vybudovať silnú a hodnotnú značku trvá vo väčšine prípadov roky. Prísť o ňu sa dá obratom.

Online reputačný manažment pomáha firmám predísť problémom s online reputáciou, ktoré číhajú na internete. A ak problém už existuje, dokáže ho napraviť.

Tento sprievodca vám prinesie odpovede na otázky, ako využiť nástroje online reputačného manažmentu pri budovaní značky a ako predísť poškodeniu vášho mena na internete.

Kapitoly:
  1. Úvod do online reputačného manažmentu
  2. Základné princípy budovania pozitívnej reputácie
  3. Prečo vám monitoring môže zachrániť kožu
  4. Pozitívne, negatívne a neutrálne výsledky vo vyhľadávaní
  5. Regresívne SEO
  6. Ako sa zachrániť, ak už horí
Všetky ebooky